• Achteraf betalen mogelijk
  • Gratis verzending vanaf € 50,- (NL&BE)
  • 30 dagen bedenktijd
  • Geen retourkosten

Bestellen


Bestellen op meubel-winkel.nl

Shoppen

Ga naar het artikel van je keuze, selecteer eventueel de kleur en maat en klik op 'Aan winkelwagen toevoegen'. Je kunt er nu voor kiezen om verder te winkelen of gelijk naar de winkewagen te gaan.  

 

Winkelwagen

Heb je al je artikelen geshopt? Ga dan naar de winkelwagen, hier kan je de bestelling nog wijzigen (kleur, maat en aantal) en controleren of alles klopt. Klik op de knop ‘Afrekenen’ om verder te gaan.

 

Aanmelden

Als je nog niet bent ingelogd, wordt hier gevraagd om je gegevens, e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Bestel je voor het eerst, dan kun je hier een account aanmaken. Klik dan het vinkje aan “maak een account”. 

 

Bestelling afronden

In de laatste stap kan je, wanneer je in het bezit bent van een kortingscode of waardebon hiervan gebruik maken. Om de korting in te wisselen vul je hier de juiste code in en klik je op ‘Inwisselen’. De korting wordt dan automatisch in mindering gebracht op het eindbedrag.


Kies vervolgens waar je de bestelling bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor thuisbezorgen of voor een PostNL Servicepunt bij jou in de buurt.


Als laatste kies je op welke manier je wilt betalen. Wil je vooraf meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden kijk dan bij Betalen & geldzaken

Om de bestelling te voltooien klik je op ‘kopen’. Er wordt gelijk een bevestiging per e-mail naar je verstuurd.  

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW en overige heffingen. 

 

Bestellen vanuit Belgie en overige Europese landen

Wanneer je in het buitenland woont heb je de mogelijkheid om te bestellen en de bestelling na vooruitbetaling te laten bezorgen.

Voor klanten uit Belgie bestaat de mogelijkheid om via Bankcontact/MrCash de vooruitbetaling te voldoen.

Voor klanten uit andere Europese landen is het alleen mogelijk om via een bankoverschrijving de vooruitbetaling te voldoen.

Wil je een bestelling plaatsen, retourneren of heb je een vraag over de bezorgstatus? Neem contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

 

Bestelling volgen

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail dat de bestelling door ons in goede orde is ontvangen.

Na het gereed maken van uw bestelling in ons magazijn ontvangt u een e- mail met de track en trace code en kunt u uw bestelling volgen en eventueel de afleverdatum/tijdstip bepalen en de afleverlocatie omzetten van uw huisadres naar een PostNL servicepunt.

Als de bestelling is afgeleverd ontvangen wij een bevestiging en sluiten wij de bestelling af.

 

Bestelling annuleren

 

Als je vandaag een bestelling hebt geplaatst, kun je deze annuleren door een mail te sturen naar info@cdrwinkel.com of op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 te bellen naar het nummer +31 (0)40 3040140.

Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor bezorging, dan is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt dan je bestelling na ontvangst weer retourneren.


Wanneer je al betaald hebt voor je bestelling dan zullen wij je betaling binnen twee weken terugstorten.

 

Artikelprijzen

We zijn elke dag bezig om onze klanten de best mogelijke prijs te bieden. Bij een grote voorraad van een bepaald artikel hebben we de mogelijkheid om artikelen scherper te prijzen. Door deze dynamische prijzen kan de prijs van een artikel per dag veranderen en goedkoper zijn als het in een andere kleur, type of maat wordt besteld. Kies je favoriete kleur, type en maat en de uiteindelijke prijs van het artikel is direct zichtbaar.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en overige heffingen.